Voinko palauttaa tuotteen?

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle kokonaisuudessaan ja omien mieltymystesi mukaisesti. Jos saat kuitenkin puutteellisen tilauksen, vääriä tuotteita tai et ole jostain muusta syystä tyytyväinen tilaukseen, voit palauttaa tilauksen tai osan siitä ja saada hyvityksen palauttamistasi tuotteista.

 Jos haluat palauttaa tilauksen tai osan siitä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Tiettyjä tuotteita ei voi palauttaa. Tällaisia tuotteita ovat:

mukautetut tai mittatilaustyönä tehdyt tuotteet
sinetöidyt tuotteet, jotka eivät avattuna sovellu palauttamiseen terveyteen tai hygieniaan liittyvistä syistä, esimerkiksi meikki, alusvaatteet, lävistetyt korut
suljetut ääni- tai videotallenteet tai tietokoneohjelmistot, jos ne avataan

Pidäthän tuotteet ehjänä niiden ollessa hallussasi. Kaikkien palautettujen tuotteiden on oltava jälleenmyyntikunnossa. Niiden on oltava käyttämättömiä alkuperäisillä merkinnöillä ja alkuperäispakkauksessa. Sinun vastuullasi on varmistaa, että tavarat pakataan asianmukaisesti, jotta ne eivät vaurioidu palautettaessa.

Jos nämä ehdot eivät täyty, palautuksesta voidaan kieltäytyä ja lähetys voidaan palauttaa sinulle tai tarjota alennettua hyvitystä..

Vahingoittuneet tuotteet

Jos saat vaurioituneen, rikkoutuneen tai viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Kerro vauriosta mahdollisimman tarkasti ja lisää myös mahdollisuuksiesi mukaan kuvia tai videoita ongelman kuvaamiseksi.

Yleensä neuvomme lähettämään vahingoittuneen tuotteen takaisin kauppiaalle, joka lähettää sinulle uuden tai korjatun tuotteen. Mikäli tuotetta ei voida korvata tai haluat perua kaupan, ilmoita asiasta meille, niin tuotteen hinta hyvitetään sinulle.

Sinulle korvataan myös kohtuulliset palautuskulut vaurioituneista tai viallisista tavaroista. Jos jälleenmyyjä ei pysty toimittamaan palautusetikettiä, sinua voidaan pyytää palauttamaan vaurioitunut tuote takaisin jälleenmyyjälle. Kun toimitat kopion palautuslähetyksestäsi, sinulle hyvitetään kohtuulliset palautuskulut.

Jos tilauksesi ulkopakkaus on vaurioitunut selvästi saapuessaan ja epäilet myös tuotteiden vaurioituneen, voit joko hylätä toimituksen tai hyväksyä tavarat ja kuitata ne vaurioituneina. Kummassakin tapauksessa ilmoita asiasta asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.

Hyvitykset

Sinulle maksetaan hyvitys 14 päivän kuluessa siitä, kun toimittaja on vastaanottanut tavarat. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse heti kun tuotteet saapuvat ja ne hyväksytään palautusta varten. 

Päävalikko