Tilauksesi seuraaminen

Voit seurata tilauksesi etenemistä kohdasta ”Seuraa tilausta” sähköpostissa, jonka saat toimituksen lähdettyä varastolta.

Palveluumme kuuluu myös tekstiviestit, mikäli toimituksessa ilmenee jotakin yllättävää.

Tilaukseni ei ole saapunut

Nefelin toimittajat ovat vastuussa tilaustesi pakkaamisesta ja lähettämisestä. Kun toimittaja on vahvistanut meille, että tilauksesi on käsitelty ja lähetetty, sinulle lähetetään välittömästi sähköpostitse lähetysvahvistus.

Huomioithan, että kotimaan sisäisen lähetyksen toimittamisessa voi mennä jopa 7 arkipäivää. Mikäli et ole tämän ajan kuluessa saanut tilaustasi, otathan yhteyttä Nefelin asiakaspalveluun kohtuullisen ajan sisällä, niin tutkimme asiaa toimittajan kanssa.

Mitä tapahtuu, jos syötin vahingossa väärän tai vain osittaisen osoitteen kassalla?

Täydellisen ja oikean osoitteen syöttäminen on ehdottoman tärkeää täsmällisen toimituksen kannalta. Vain osittaiset tai virheelliset osoitteet voivat aiheuttaa päivien tai viikkojen myöhästymisiä, sillä paketti todennäköisesti palautetaan takaisin lähettäjälle.

Emme ota vastuuta itsellemme tapauksissa, joissa olet syöttänyt virheellisen toimitusosoitteen tai et ole hakenut tuotteita määrittelemästäsi toimitusosoitteesta, mutta yritämme kyllä parhaamme mukaan auttaa sinua aina, kun se on mahdollista.

Saatat silti saada tilauksesi riippuen siitä, minkä osan osoitteesta olet jättänyt pois tai kirjoittanut väärin, sillä paikallinen postinkantajasi saattaa pystyä päättelemään koko osoitteen kirjoittamasi perusteella.

Siinä tapauksessa, että syöttämäsi osoite on silti voimassa oleva osoite (vaikkakaan ei sinun osoitteesi), paketti toimitetaan siihen osoitteeseen, ja on sinun vastuullasi noutaa tuotteet.

Siinä tapauksessa, että toimitusosoitetta ei ole olemassa, paketti tavallisesti palautetaan jälleenmyyjälle. Otamme silloin yhteyttä sinuun kysyäksemme, haluatko meidän lähettävän tilauksen uudelleen oikeaan osoitteeseen (sinun kustannuksellasi), vai haluatko meidän hyvittävän tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan.

 

Toimitusajat

Yksittäiset toimittajat toimittavat tilatut tuotteet. Toimitusajoissa ja -maksuissa voi olla eroja kauppiaiden välillä johtuen kauppiaan sijainnista ja valitusta toimitustavasta.

Nefeli tarjoaa kaksi toimitusvaihtoehtoa: normaali tai nopea. Kaikki jälleenmyyjät tarjoavat tavanomaisen toimituspalvelun, jotkut jälleenmyyjät tarjoavat myös pikakuljetuspalvelun.

  • Ilmainen toimitus –  Toimitusaika kotimaan toimituksissa on noin 5-7 työpäivää.
  • Express– Toimitusaika kotimaan toimituksissa on noin 2-5.

Sekä lähetyksen seurantamahdollisuus että toimitustodistus ovat saatavilla.

Jos tilaamillesi tuotteille on saatavana pikakuljetusvaihtoehto, sinulle annetaan mahdollisuus päivittää siihen kassalla.

Vaikka toimittajamme pyrkivät toimittamaan annetuissa määräajoissa, huomaa, että aikataulut ovat arvioituja, eikä niitä voida taata.

Kaikki kuriirit toimittavat lähetyksiä yleensä tavanomaisena työaikana ja saattavat vaatia allekirjoitusta kuittiin, joten varmista, että tilauksesi toimitetaan osoitteeseen, jossa joku voi sen ottaa vastaan.

 

Mitä lähetyspalvelua käytätte?

Tilauksesi toimittava lähetyspalvelu riippuu toimittajasta ja tuotteesta. Yleensä toimitus tulee UPS:n, DHL:n tai Postin kautta.

Suosittelemme työosoitteen ilmoitusta, mikäli olet toimistoaikoina pois kotoota.

Kun tilauksesi on saapunut Suomeen, se voidaan siirtää edelleen maan sisäisen postipalvelun hoidettavaksi, jolloin toimitus tapahtuu tavallisten toimituskäytäntöjen mukaisesti.

Mieleisesi lähetyspalvelun valitseminen ei ole tällä hetkellä mahdollista.

 

Päävalikko